dinsdag 19 juli 2011

Eten

Wie mij een beetje kent weet ik dat dol ben op eten, vooral op menseneten. Brokjes zijn zo saai, dan kan je beter een beetje bedelen voor wat vlees, jus of kaas. Nu heeft zij vooraf al zakjes met mijn eigen brokjes aan boord gebracht. Ik maak me daar wel een beetje zorgen over, want stel dat die afgepaste hoeveelheid niet genoeg is. Gelukkig kwam ik vandaag tot de conclusie dat er menseneten genoeg aan boord is. Philip en vrouwtje denken dat ze er wel een wereldreis mee kunnen maken. Zelf snap ik niet waarom ze daar niet blij mee waren, ik wil best helpen opeten hoor.

Dat eten heb ik ook wel nodig, want zeehond zijn is een zwaar bestaan. Zo heb ik vandaag zowel in het Karrebaeksminde fjord als in de oostzee gezwommen. Heb ik in de zon op mijn eigen kussen in de deuropening gelegen tijdens het zeilen en heb ik een rondje in dit leuke dorpje gelopen.

Dus doe mij maar ham-in-blik of stoofvlees. Ik heb het nodig ;-)

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten