dinsdag 26 juli 2011

Déjà vue

Vandaag had ik het gevoel dat ik een jaar terug was in de tijd. Met alleen Philip en Marieke aan boord zijn we van Ystad naar Ahus gegaan. In de haven moesten we nog even wachten en hoorde ik heel veel herrie. Dat bleek de schroef van een veerboot te zijn. Gelukkig konden we daarna snel weg. Net buiten de haven werd de halfwinder al gehesen.
Het was zulk lekker weer, de zon scheen voor het eerst in dagen, dat ik zelfs tijdens het zeilen buiten mocht. Dat was zo fijn. Lekker op mijn eigen kussen in de deuropening met Philip en het vrouwtje dichtbij. Het leek allemaal wel heel erg op onze fijne vakantie van vorig jaar. Behalve dan dat ze opeens gingen schoonmaken.
Nu liggen we in Ahus. Op de bestemming van onze zeilreis. Ben heel benieuwd hoe de komende dagen hier gaan zijn. En daarna gaan we beginnen aan de terugreis.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten