woensdag 20 juli 2011

Gekke dingen


Vandaag zouden we eigenlijk heel veel gaan zeilen. Voor mij zou dat betekenen dat ik de hele dag in een van de hondekooien zou zitten. Maar er was geen wind. Dus gingen ze motoren. Kozen ze meteen voor een wat andere route, onder drie bruggen door, tussen allerlei ondiepten door, naar Rodvig. Scheelt morgen 17 Nm varen (zo’n drie uur).

Onderweg hebben Plien en Bianca pannenkoeken gebakken. Niet dat ik er daar een van gekregen heb. Ik moest het doen met de geur. Gelukkig kon ik daarna naar buiten om te genieten van het uitzicht vanaf de schoot van een van de mensen hier.
Rodvig is wel een grappig plaatsje. Bianca en Siem hebben zelfs gezwommen en we zijn met z’n allen naar de witte rotsen van Stevns Klint gelopen.

Nu lig ik lekker op mijn eigen kussen.


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten