maandag 11 juli 2011

11 juli Harlingen

Vanochtend werd ik uit het pension opgehaald, mijn weekje rust was weer voorbij. Na een paar uren rennen op het Piusplein (Mark en Thomas bedankt voor het gooien van de stok), eerst langs opa en oma. Ook daar voldoende aandacht voor mij. Toen naar Vinkeveen om Bart op te halen, die zou ’s avonds de auto van het vrouwtje meenemen.
Het autorijden ging niet zo snel in het begin, ze schijnen het file te noemen. Maar gelukkig kon er na Amsterdam wel doorgereden worden. Aangekomen in Harlingen hebben ze eerst de Overstag gezocht. Daar kon ik meteen Philip begroeten (en Marisja, Nico en Sjoerd H). Ik mocht zelfs aan boord blijven terwijl vrouwtje en Bart hapje gingen eten.
’s Avonds hebben we nog met z’n allen een rondje gelopen en wat later mocht ik nog even alleen met vrouwtje weg. Slapen doe ik straks bij vrouwtje en Marisja. Lijkt me heel gezellig.
Ik heb heel veel zin in de vakantie, al zijn er mensen waar ik best even tegen wil grommen. Dat mag niet, ik moet me gedragen. Jammer he.


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten