zaterdag 23 juli 2011

Zaterdag= scoutingdag

Elke zaterdag heeft vrouwtje scouting en vaak mag ik mee. Daarom stond ik niet gek op mijn vier pootjes te kijken toen ze vanochtend haar uniform aan deed en er een heleboel andere mensen in uniform waren. Bleken ze wel talen te spreken die ik niet versta. Maar even naar mensen toe lopen en ze geven je vanzelf aandacht.

De mensen gingen kennismaken met elkaar door een postenspel te doen. Wij zijn lekker twee keer naar de winkel gelopen en verder heb ik vanaf het achterdek gekeken naar al die zeeverkenners uit verschillende landen. De Noorse scouts heb ik een beetje extra liefde gegeven, ik denk dat ze dat deze dagen wel nodig hebben.

Aan het eind van de middag heb ik gezorgd dat ik op de groepfoto kwam. Daarna aan boord gebleven. Van Philip kip van de bbq gehad, van Marisja een toetje en van Daan een chippie. Morgen gaan ze niet zeilen, het waait te hard. In plaats daarvan gaan ze uitslapen tot 9 (!) uur, ook de oudere meneer aan boord die altijd heel vroeg wakker is heeft zijn wekker uitgezet. De schipper wil voor 9 uur niemand horen, hoop dat hij bedoelt dat hij geen mensen wil horen. Kan ik wel even kijken of hij al wakker is ;-)


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten