maandag 1 augustus 2011

Weg uit Denemarken


Vanochtend was het mistig, niet dat ik er last van had. Ik kon gewoon een rondje lopen en daarna aan boord gaan zitten. Wat vervelend was waren de golven onderweg. Wordt ik niet zo blij van en dus ben ik net zo lang gaan blaffen tot ik naar buiten mocht. Daar heb ik het grootste deel van de dag bij het vrouwtje op schoot gezeten.
In de middag begon de zon te schijnen en ben ik de rest van het achterdek gaan verkennen. Er kwamen ook steeds meer mensen buiten en dus steeds meer mensen om bij te zitten. Voor mij was het wel fijn dat er weinig wind was en ze moesten motoren, dan kan ik ook echt naar buiten.

Nu liggen we in de haven van Kiel. Morgen gaan we weer motoren, je mag niet anders in het Kielerkanaal. Ik ben benieuwd waar we daarna uitkomen.


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten