zondag 7 augustus 2011

Spareribs

Wat fijn dat de brugwachters in Friesland niet zo vroeg werken op zondag, nu kon ik uitslapen. En na een wandelingetje voor de eerste levensbehoefte vertrokken we naar Harlingen. Waar we naast een klein stukje gras liggen. Maar ik had helemaal geen tijd voor dat gras, ik moest nog even mijn rust nemen voordat opa en oma Sjoerd kwamen brengen.

Het is dat ik al geen staart heb, anders had ik die er vandaag vast vanaf gekwispeld. Wist gewoon van gekheid even niet wat te doen, toen ze aan boord stapten. Snel hervond ik mezelf, om wisselend bij opa, oma of Sjoerd op schoot te gaan zitten.

Vanavond ben ik mee geweest de stad in. Anders dan de 1e dag hier in Harlingen, mocht ik nu onder de tafel zitten tijdens het eten, kreeg ik stiekem wat vis en heb ik net op het achterdek 2 sparerib botjes gegeten.
Ik heb een heerlijke dag gehad.

Catootje

1 opmerking:

  1. Oh Cato, wat is het toch heerlijk he om zo verwend te worden door al die mensen! Hier was het vooral erg wennen om terug te zijn. Ik was wel erg blij om mijn adoptie-broer en -zus weer terug te zien. Maar we hadden mijn vakantie nog maar nauwelijks besproken toen die rare volwassen mensen besloten tijdelijk uit elkaar te gaan. Nu lig ik in een veel te groot bed en liggen Maureen en Roos in een bed verder op in de straat. Hoe is het met Moos II. Je zorgt er toch wel voor dat de pannenlappen hem niet te erg aan het schrikken maken, he?! Ik kan je vertellen dat het met de voorbereidingen voor het optreden van Plien&Bianca van 10-8 helemaal goed gaat. Siem wilde namelijk wel invallen. Het belooft echt geweldig te worden. Ze hebben een hele nieuwe setting gevonden: een huis dat nog helemaal leeg is en met openslaande ramen. Hoe gaaf is dat? Siem kwam met het idee, maar Siem kan dan ook alles. Wil je aan Plien vragen of zij het ook eens is met de setting en het script natuurlijk, anders kan de show niet doorgaan. Maar dat zal wel goed zitten: Plien&bianca zijn zo op elkaar ingespeeld. Volgens Bianca wordt het alleen heel erg laat, dus ik ben bang dat ik niet mee mag. As zaterdag kom ik uiteraard wel mee: ik kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien. Is sjoerdthie trouwens een lekker kussentje? Of ben je weer terug bij je oude vlam? dat kan ik me ook voorstellen hoor, tenslotte is er geen enkele schipper zo goed als hij. Oh en wil je Daan feliciteren met zijn eerste aanleg! Ik wist wel dat hij het in zich had.

    Veel liefs,
    Moos

    BeantwoordenVerwijderen