dinsdag 9 augustus 2011

slapen

Ik begrijp best dat ze hier een keer uit willen slapen, maar kunnen ze dan niet gewoon stil blijven liggen? Elke keer als ze zich omdraaien denk ik dat het tijd is om op te staan en loop ik alle bedden langs om iedereen goedemorgen te wensen. Dat ik daarna mee naar de bakker moest was minder vervelend, liepen we door de Engelse Tuin. En daar is lekker gras.

De rest van de ochtend heb ik uit kunnen rusten. Na een stukje appeltaart en de lunch ben ook ik maar weer eens Harlingen in gegaan. Over de sluis naar grote winkels waar honden gewoon naar binnen mogen. Tegen de wind in naar de poffertjeskraam daarna was minder prettig, vooral ook omdat ik geen poffertje heb gegeten.

Wat mij betreft gaan we morgen dan ook gewoon weer varen. Ik ben die rondhangende mensen beu en wil gewoon slapen.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten