dinsdag 2 augustus 2011

Liefdesverdriet

Ik lig al de hele dag te liggen. Ben al de hele tijd verdrietig, want vandaag is mijn nieuwe liefde vertrokken. Vanochtend hebben Nico en Marisja de bus en trein naar Nederland, naar huis, genomen. Het is leeg aan boord. Graag zou ik bij Moos uithuilen, maar die is ook weg :-(

Met de rest zijn we eerst diesel gaan halen en hebben we daarna het Kielerkanaal door gevaren. De zon scheen, er was een klein briesje. En ik mocht de hele dag buiten zitten. Totdat we bij Brunsbuttel aan kwamen. Toen moest ik naar binnen. Heb ik de mooie aanleg van Daan gemist, zijn eerste aanleg met een zeiljacht! Ging helemaal goed, want ik heb geen boem gehoord. Morgen richting Nederland, ze gaan heel vroeg opstaan… om 5 uur! Gelukkig kan ik daarna gewoon weer gaan slapen.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten