woensdag 3 augustus 2011

Elk nadeel heb z’n voordeel

Het is niet mijn hobby om vroeg op te staan, maar vandaag zag ik daardoor wel de zonsopkomst boven het Kielerkanaal. Want om 5.15 uur liepen vrouwtje en ik al bij de haven. Gingen ze vlak daarna weg en moest ik dus naar binnen terug.

Gelukkig kwam eerst het vrouwtje naar binnen om te slapen, zodat ik bij haar kon liggen. Toen zij weer naar buiten ging, kwam Philip naar binnen. Kan ik toch mooi zeggen dat ik met/bij de schipper geslapen heb!

Nu liggen we in Norderney langs de kade. Ben ik wel blij met mijn nieuwe reddingvest, zodat ze me de 3 meter ophoog kunnen tillen. Anders werd het toch knap lastig om gras te vinden, hier aan boord is het niet. Morgen nog een keer de gevaarlijke truc en dan op naar Borkum. Daar is lekker veel gras, ik kijk er nu al naar uit.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten