vrijdag 12 augustus 2011

6 tips om zeeziek te worden

Mensen denken altijd dat een hond niets doorheeft. Ik ben dan wel stil en het lijkt soms of ik lig te slapen, maar ik merk van alles. De kennis die ik de afgelopen weken heb opgedaan wil ik graag delen.

Vandaag zes tips om te zorgen dat je zeeziek wordt:
1) Begin maanden van te voren al te zeggen dat je hoopt niet zeeziek te worden.
2) Roep, vanaf het moment dat je aan boord stapt, steeds dat je zeeziek gaat worden.
3) Doe zo min mogelijk, dus ga vooral stilzitten.
4) Zit met voorkeur (stil) met je rug in de vaarrichting.
5) Luister niet naar de wachtleider, dus eet bijv. niet als het gezegd wordt. Doe niets!
6) Vertel het niet aan de wachtleider als je je rot gaat voelen. Hij/zij zou eens een remedie weten ;-)

Ben zo blij dat ik dit nu kan delen.


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten