donderdag 8 augustus 2013

Vrienden maken

Heb ik net een nieuw vriendinnetje in Breskens (een leuk blond meisje van een jaar of 5 dat dol op me is, ook een reddingvest heeft, net zo zwemt als ik en die me heel graag aait) gaan we weg. Er wordt hier ook nooit rekening gehouden met de behoefte van een hond.

Maar goed, in het zonnetje mijn ochtendwandelingetje gedaan en na nog wat ochtendrituelen als ontbijt en koffie vertrokken we dan echt. Eerst hoorde ik steeds nog de motor. Die klinkt best hard als je er naast ligt in de hondekooi! Gelukkig ging de motor na een uurtje uit. Bleek dat we bij de hoek waren en nu rustig zeilend naar Belgiƫ konden. Ik heb heerlijk geslapen. Hoorde later van vrouwtje dat de wind in de middag weg viel en daarmee de snelheid. Niets van gemerkt, volgens mij waren we nog best op een mooie tijd in Blankenberge.

Daar de havenmeester gedag gezegd, een eerste plasje gedaan en toen moest ik weer op de boot passen. Ze gingen naar de stad, gewoon een rondje lopen. Had ik natuurlijk best meegekund, maar daar denken ze dan weer niet aan als ze weg gaan. Blijkbaar denken ze onderweg wel aan me, want ik heb een Tweety halsband gekregen. Stoer! O ja, ze hadden ook nog een stukje ijshoorn voor me meegenomen. Ik mag eigenlijk niet klagen.

Na mijn eten ging Philip klussen, toen hij daarmee klaar was moest ik weer op de boot passen, want zij gingen in de stad naar de shoarmatent. Heb nog gevraagd wat voor me mee te nemen, maar ze begrepen me denk ik niet. Ik heb in ieder geval geen Donner gezien ;-)

Nu gaan we lekker op de bank hangen. Morgen blijven we hier. Vrouwtje heeft gezegd dat we naar het strand gaan waar hondjes ook mogen komen. Heb er nu al zin in.





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten