donderdag 15 augustus 2013

Oppassen!

Ik was lekker op tijd wakker. Heb dus meteen ook het vrouwtje wakker gemaakt, zodat we samen een rondje konden lopen. Komen we terug op de boot, gaat ze gewoon weer slapen. Was ik het eigenlijk niet mee eens, heb dus ook geweigerd in de hondenkooi te gaan liggen. Ik ben op de bank gesprongen. En om een punt te maken op de andere bank dan waar ik normaal lig. Hielp allemaal niet.

Uiteindelijk werden ze dus laat wakker hier aan boord. En na het ontbijt en de koffie was het blijkbaar opruimtijd. Gingen ze opeens soppen en met stoffer & blik door de boot. Dat valt dan allemaal nog mee. Al meerdere keren heb ik het gezegd: Ik hou niet van douchen. Maar... ik hou ook niet van stofzuigers. Eerst vond ik dat stofzuigen van Philip niet zo'n probleem, want hij was binnen en ik was buiten. Later ontstond er toch een klein paniekmomentje. Kwam hij opeens met die stofzuiger naar buiten zetten! Het moet niet gekker worden, je bent ook nergens meer veilig als hond. Heb een vage poging gedaan van de trap af te springen. Gelukkig kent vrouwtje mij langer dan vandaag, die stond al klaar om me naar binnen toe te helpen. Heb nog wel even het snoer uit het stopcontact getrokken, hij zal het leren. Even later moest ik alweer goed opletten, want iemand was buiten met water bezig en voor je het weet... Het water bleef buiten, pffff.

Wel blij werd ik van de aai die ik van Yvonne kreeg via facebook. Dank je wel, het deed me goed. O ja en de 4 buurkindertjes die maken me ook blij. Ze maken wel heel veel herrie, maar zijn best lief.

Verder heb ik niet zoveel gedaan. Zij gingen steeds weg en dan mocht ik niet mee. Ze hebben wel lekkere kipsnacks voor me gekocht, dat dan weer wel.

Nu lig ik lekker met mijn koppie op het been van vrouwtje. Hmmm.





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten