zondag 11 augustus 2013

Nieuwpoort #fail

Het was vandaag een baaldag! Gisteren hadden ze op internet gekeken of ik mee zou mogen naar de overkant van de IJzer. Daar kan je namelijk heel leuk lopen in een natuurgebied. Maar volgens internet mochten er geen hondjes komen. Ben ik dus de hele dag op de boot gebleven, terwijl zij wel lekker in het zonnetje gingen lopen.

Eerst gingen ze richting strand. Daar mogen echt geen hondjes, maar ik kan ook wel op de boulevard blijven hoor. Had ik het koekje bij de koffie kunnen opeten bijvoorbeeld. Dat was al niet fijn om te horen (dat ze dat koekje niet voor me meegenomen hadden, het wordt allemaal minder). Nog minder fijn was het toen ze vertelde dat er wel hondjes mee mogen op het veer en dat hondjes wel aan de overkant mogen komen.

Okay, ik snap ook wel dat het een beetje ver was om mij eerst weer op te komen halen en daarna terug te gaan. Wat ik niet snap is waarom de informatie op internet niet klopt? Dat is toch niet zo moeilijk, de juiste dingen op internet zetten? Ik doe het elke dag!

Gelukkig waren ze om een uur of vijf terug en hebben we daarna buiten op de kussens kunnen zitten. Ik heb gewoon een van de kussens ingepikt, lekker puh.


Morgen gaan we weer weg uit Nieuwpoort, net goed. Het is hier toch niet leuk voor hondjes. Ik hoop dat we naar Oostende gaan, daar mag ik wel mee met het veer (hoop ik).





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten