donderdag 1 augustus 2013

Bijna klaar voor vertrek

Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen. Niet omdat er niets te vertellen was. Vrouwtje had een ontsteking in haar pols, ze is begonnen in een nieuwe baan en er is een klein Valkje bij. Maar met al die dingen was ik zo druk dat ik gewoon geen tijd had. En als ik dan eens tijd wilde nemen, dan had het vrouwtje de iPad al in gebruik. Terwijl ik ook over mijn eigen dingen wil vertellen. Dat ik een gewapende vrede heb met de katten van Bart, zodat zij en ik samen in de tuin kunnen (kan je heel goed rondjes rennen). Dat ik pillen heb tegen epilepsie en dat ik sinds ik die slik geen aanval meer heb gehad (afkloppen). Of dat ik dit jaar al drie keer in het hondenhotel ben geweest, de laatste keer vorige week. IK had daar toen airco, heel fijn met 35 graden.

Nu is zij haar tas aan het pakken en kan ik wel een berichtje schrijven. Mijn spullen liggen namelijk al klaar.
De komende weken mag ik weer met Philip mee zeilen. Heb er heel veel zin in, want dat is altijd gezellig. We gaan eerst naar Zeeland en dan misschien ook nog wel naar Belgie. Ik hou jullie op de hoogte!





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten