dinsdag 6 augustus 2013

Rust roest ...

Ze hadden geen haast met opstaan, ze hadden een rustdag. Zij wel! Ik moest de hele dag op de boot passen. Snappen ze echt niet hoe vermoeiend dat is. Steeds als je iets hoort je koppie een stukje optillen, je oren spitsen en dan beoordelen of het wel of niet iets is waar je voor moet blaffen. Mooie rustdag.

Maar goed, ik had dus bijna de hele dag de boot voor mij alleen. Dat heeft dan wel het voordeel dat ik gewoon daar op de bank kan gaan liggen waar ik wil. Alleen voor de lunch zijn ze even teruggeweest. In de ochtend schijnen ze een rondje Breskens gelopen te hebben. Onderweg hebben ze koffiegedronken aan het strand. Gelukkig had de dierenwinkel geen hondenshampoo, stel je voor had ik misschien nog wel een keer onder de douche gemoeten deze vakantie.

Na de lunch met z'n allen een powernap gedaan. Wel makkelijk, kon ik even echt slapen want waren vrouwtje en Philip er om op te letten. Na een paar uur was ik ze wel weer zat (ze zitten steeds daar waar ik wil liggen) en heb ik ze Breskens weer ingestuurd. Ze waren pas laat weer thuis. Hadden ze op een terrasje zitten borrelen met hapjes erbij. Op zich niet erg, ze hadden ook iets voor mij meegenomen. Maar waarom moet ik dan op mijn eten wachten?

De avond was rustig. Net nog wel even een wat overleg over morgen. De voorspelling is nu: veel wind en veel regen. Daar houden we allemaal niet van, dus misschien blijven we nog wel een dagje in Breskens. Kan ik ook uitrusten, want bij regen gaan ze toch niet weg. Of het gelukt is zal ik morgen laten weten.





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten