dinsdag 13 augustus 2013

Food for though

Na een goede nachtrust begon de dag rustig. Philip ging namelijk weer klussen en dus gingen vrouwtje en ik rustig buiten zitten. Dat klussen duurde wel een beetje lang, ik heb gewoon helemaal uit kunnen rusten in de tussentijd. En klussen is ook niet gezellig, want als Philip aan het klussen is is hij niet met mij bezig. Dus... dat klussen is nu wel klaar, hoop ik.

Na de lunch mocht ik mee. We gingen een lange wandeling maken. Eerst met het veerbootje naar de andere kant van het water, toen naar het strand en Fort Napoleon en daarna helemaal via de stad teruglopen. Gelukkig gingen we tussendoor ergens wat drinken, maar ik kreeg er wel een beetje pijn aan mijn pootjes van. Heb wel heel veel kunnen snuffelen, er is hier zoveel te ruiken.

Vanavond was er super lekker eten. Philip had een hamburger. Dat was een goede want er was heel lekkere jus. Ze hadden een beetje teveel jus, kreeg ik zomaar ook een beetje over mijn brokjes. Hmmmm. Vrouwtje had vis, dat vind ik ook lekker. Kreeg ik zomaar ook een stukje van :-) En toen de toetjesbeker leeg was, mocht ik die verder helemaal uitlikken. Oostende is echt top!

In de haven is veel te beleven. Er komen steeds nieuwe boten aan en dat geeft veel entertainment. Je moet hier namelijk een mooring (da's een stalen bal in het water) aanpikken en dan daar een lange lijn aan vastmaken. Daarna kom je rustig naar de kant en maak je daar lijnen vast. Een beetje zoals ze het in Griekenland doen. Omdat ik al veel boten heb gezien die het anders doen dan vrouwtje en Philip wil ik het graag aan jullie vragen.

Moet je je stootwillen al uithangen en je landvast klaarleggen voor je een haven in vaart?

Ik lees graag de reacties hier of op Facebook van vrouwtje.





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten