zondag 9 augustus 2020

9-8-20 Ik ga op vakantie

Vanavond was het eindelijk zo ver, vrouwtje en ik gingen op vakantie. Eigenlijk zouden we gisteren al gaan, maar er was een brug kapot in Amsterdam. Die hebben ze gemaakt en nu kunnen we dus gaan.

De extra dag heb ik gebruikt om met Bart te knuffelen en tegen de teckels te grommen. Dat ze me allemaal missen de komende twee weken.

Bart bracht ons vanavond naar de wachtsteiger bij de Nieuwe Meer. Ik had zelf wel een hele tas vol spullen. Ze moesten wel 2 keer lopen om alles aan boord te krijgen. De Overstag lag niet langs de steiger, dus hebben ze mij in mijn reddingsvest aan boord getild. Kreeg ik van vrouwtje meteen iets lekkers omdat het nu vakantie was.

Nu hebben we net gehoord dat de brug om 23.55 uur open gaat. Ga ik nog snel even slapen om straks goed op te kunnen letten.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten