donderdag 21 mei 2015

Een zonnig begin

Wat een lekker dagje. Vanochtend in het zonnetje buiten ontbeten, ja ik ook. Was daarvoor al even met het vrouwtje naar het hondentoilet geweest en mocht gewoon buiten blijven.

Daarna braaf op de boot gepast terwijl vrouwtje en Philip boodschappen gingen doen. Beloofd om naar havenmeesters te blaffen en naar andere mensen te grommen. Het boodschappen doen gelukkig duurde het niet heel lang, want ik was wel een beetje alleen.

Weer terug gingen ze eerst nog koffie drinken en daarna de boot klaarmaken voor vertrek. Ben ik snel naar de hondenkooi gegaan, lekker in de slaapzak van het vrouwtje gaan liggen. Daar heb ik de hele middag gelegen, rustig want ze gingen niet overstag. Weer buiten bleken we in de haven van Workum te liggen. Gelukkig is aan het eind van de steiger een grasveldje, maar daar mag ik alleen plassen ...

Na een rondje over het haventerrein was het tijd voor vrouwtje en Philip om wat te drinken. En wat ging Philip daar voor pakken? Ja inderdaad ... de luxe kussen kwamen naar buiten. Ik was heel snel en lag al op kussen 1 voordat kussen 2 buiten was ;-)



Natuurlijk mocht ik na het eten weer de vlabakjes leegeten. Ze hadden ze zelfs allebei op de grond gezet. Ik lag alleen op de bank (dat is mijn lievelingsplek) en nu ik weer een jaartje ouder ben is naar beneden springen best lastig. Gelukkig tilde vrouwtje me naar de grond, vanaf morgenavond zijn er nog meer mensen die me vast op en van de bank willen tillen. Toch jongens :-)

Nu ga ik zo weer slapen. Ben best een beetje moe want we hebben net een uur gelopen. Heb ik wel mooi de zeesluis van Workum en de pittoreske winkelstraat gezien. En heeeel veel gesnuffeld. Dat dan weer wel.





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten