zondag 24 mei 2015

Zon, zee en strand

Omdat ik heel moe ben van al het rennen op het strand, helpen Dennis en Marcus mij vandaag met typen. Ik hoop dat hun pootjes goed bij de toetsen kunnen. Weet wel dat ze heeeeel stil kunnen zijn, want Philip was nier eens wakker van ze geworden toen ze vannacht binnen kwamen (ik wel, maar ik ben ook een echte waakhond).

Vanochtend werd ik even over acht wakker van het stommel van philip. Die ging voor de jongens thee zetten. Ik werd natuurlijk weer overgeslagen, maar kreeg wel een lekker bakje water. Voor het eten mocht ik nog even een grasveldje opzoeken. Bij terugkomst was iedereen heeeel nerveus. Toen zag ik waarom; het was etenstijd! Van die lieve Philip kreeg ik gelukkig al snel een lekker stuk kaas en van Jasper een boterham met pindakaas.

Na het eten liepen we de boot af richting het toilethuisje. Onderweg kwamen we die aardige meneer tegen, bij wie we de avond ervoor ‘bespreking gehouden’ hebben. Daarna gingen we naar een winkel met heel veel fietsen ervoor. Het vrouwtje tilde me op en zette me zo ineens in een mandje. Het was heel spannend om in dat mandje te zitten, maar ik had thuis al geoefend dus ik kon het wel! 

Eenmaal onderweg kwamen we langs een hele hoop schaapjes, maar het vrouwtje mocht er van mij geen meenemen hoor! Even later stonden we voor een winkel, maar daar mocht ik niet in. Gelukkig bleef Philip bij me staan om me gezelschap te  houden. Toen iedereen weer terug was gingen we richting de volgende halte; de zandbak!

Toen we bij het strand aankwamen kon ik lekker rondrennen. Philip en ik rende samen naar het water en philip gooide steentjes. Toen ik even niet oplette kreeg ik ineens een grote golf over me heen! 
Ik was helemaal nat, maar bleef gewoon staan hoor. De jongens hadden een bal dus daar kon ik ook lekker achteraan gaan rennen. Toen iedereen klaar was op het strand gingen we rustig terug naar de Overstag. 

Onderweg naar de Overstag reden we door een bos, maar niemand wilde takken voor me gooien, ik maar zitten in dat mandje, maar ik mocht er niet eens uit. Dan maar wachten tot we terug zijn...

Eenmaal aangekomen bij de overstag ben ik lekker op mijn favoriete plekje gaan liggen en heb ik alle jongens die daar wilden zitten weg gepest. Vervolgens gingen we eten, Philip Theimen, Marcus en Dennis hadden patat en frikandellen gehaald en natuurlijk kreeg ik ook een frikandel. En nu gaan we youtube filmpjes kijken gezellig met zijn allen.

Ik hoop dat straks als de jongens gaan stappen ik ook mee mag. Maar ik ben bang dat dat wel weer niet zal mogen. Ga ik gewoon heel hard blaffen als ze thuiskomen, wordt iedereen wakker en zijn ze boos op hen... haha





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten