vrijdag 22 mei 2015

Heel veel aandacht - mijn vriendjes zijn er

Het is afzien als hond. Zo heb ik vannacht weer in de slaapzak van vrouwtje geslapen, heb ik vanochtend buiten in de zon ontbeten en mocht ik van Philip lekker op de bank blijven liggen tijdens het zeilen.

Een kort, zonnig en rustig tochtje vandaag. Ze zijn van Workum naar Makkum gevaren. Beetje wind uit de goede hoek, heel veel zon en bijna geen golfjes. Als je wil weten hoe dat eruit ziet moet je even op de Facebook van vrouwtje kijken, mijn uitzicht was de hele weg gewoon de binnenkant van de boot.

In Makkum aangekomen hebben we eerst gelunched. Had jullie nog niet verteld dat ik deze vakantie allemaal lekkere zakjes eten heb. Pedigree zakjes nog wel, dus ik mag over het hondeneten niet klagen. Al is en blijft het menseneten natuurlijk lekkerder.

Vanmiddag hebben we in het zonnetje gelopen, heb ik Philip geholpen om de stuurautomaat te repareren en heeft het vrouwtje zitten frobelen. Aan het einde van de middag kwamen Jasper, Kees en Niels aan. De moeder van Kees had ze gebracht. Nadat alle spullen aan boord waren gebracht zijn de jongens de buurt gaan verkennen en ging het vrouwtje eten koken. De macaroni vond ik niet zo lekker, maar de stroopwafelvla was weer heerlijk.

Een kopje koffie buiten was voor mij een goed moment om eens uit te proberen hoe lekker de bovenbenen van de jongens zitten. Heb bij alledrie even op schoot gezeten. Tja, ben er nog niet uit. Denk dat ik de komende dagen maar verder moet blijven proberen ;-)

Wachtend op de andere jongens zijn we naar het IJsselmeer gelopen. Mocht ik gewoon niet op het strand en de pier. Het is gemeen! Ik ben toch een heel lief, klein hondje en doe toch niemand kwaad. Al lijk ik natuurlijk wel op de Hulk. Het lukte me zelfs om me los te breken, haha was mijn riem opeens kapot. Jammer genoeg was mijn vrijheid van korte duur, Kees tilde me meteen op en de supermarkt hier verkoopt gewoon nieuwe riemen. Jammer joh, zit ik gewoon weer vast.

Nu zitten we allemaal in de boot te wachten tot Dennis, Marcus en Tijmen komen. Gelukkig mag ik opblijven, want ik ben wel blij om nog meer vriendjes te zien. Misschien willen ze morgen wel met me spelen. Wie weet ...





Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten