zondag 24 juli 2016

Reisvoorbereiding

Vandaag het vrouwtje op pas gestuurd om de vakantie maar eens te gaan voorbereiden. Ik moet toch weten of ik "Waf en Woefs" in Duits, Deens, Engels of Frans moet meenemen. Ze kwam net thuis en ik hoef geen nieuwe taal te leren. We blijven gewoon in het Nederlandstalige gebied.

Ik neem even de opties door:

  1. Denemarken.Staat bovenaan de wensenlijst, maar omdat ik ook mee wil is het 5 dagen varen. Daarbij begin en eindig je zo'n tocht met een nachtvaart door Amsterdam, wat niet heel goed is voor het "uitgerust terugkomen van vakantie".
  2. Wadden
    Altijd leuk, altijd wat te beleven, maar vorig jaar al geweest. Daarbij ook hier de nachtvaart en de week na terugkomst gaat druk zijn dus moeten we allemaal wel goed uitgerust blijven.
  3. IJsselmeer
    Nog genoeg te zien, druk, maar bovenal : geen zout water!
  4. Zeeland
    Al even niet geweest, te komen door overdag te varen, zout water en de optie Blankenberge en Antwerpen aan te doen.

Het is logisch ... We gaan naar het Zuiden! Zeeland here we come!

O nee, nog even wachten. Voor mij iets minder lang dan voor vrouwtje, die komt een paar dagen later. Ik mag vrijdagavond aan boord komen, heb er nu al zin in.




Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten