zondag 17 juli 2016

Een weekje frisse buitenlucht

De afgelopen week was vrouwtje op scoutingkamp. Haar laatste en nog mocht ik niet mee. Flauw he. Had zo graag een hele week met al die jongens over het eiland willen rennen. Achter veldmuizen aan willen gaan, stiekem plakjes kaas willen krijgen en vooral heel veel aandacht willen krijgen. Nu is mijn kans geweest :( Dit komt nooit meer terug :(

Als alternatief ben ik een weekje bij Bart gaan logeren. Eigenlijk is dat al het goede van een scoutingkamp maar dan voor mij alleen. Rennen door de tuin, rollen door het gras, verwend worden bij het eten (met echt vlees!) en naast aandacht ook gewoon een rustig plekje onder zijn bureau om uit te hijgen na alle beweging.

Vrouwtje heeft nu dus afscheid genomen. Ze kreeg mooie speeches en cadeaus van de groep, de burgemeester van Nieuwkoop en wethouder Rozenberg van Leidschendam-Voorburg. Alle ouders die er waren kregen een bbq en als slot deden ze die avond allemaal waar het volgens vrouwtje om draait: een leuk spel voor en door de jongens.

De komende weken zal ik wel in Den Haag en Vinkeveen doorbrengen. Daarna mag ik mee zeilen. Ben benieuwd waar we dit jaar naar toe gaan.




Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten