zondag 15 april 2012

Wordfeud

Al jaren heb ik het vrouwtje nodig om dit blog voor me te typen. Niet dat ik niet zelf bedenk wat en waarover er geschreven moet worden, maar probeer maar eens met hondenpootjes alleen de juiste letter in te typen op een toetsenbord.

Vrijdag kwam ze opeens met iets nieuws thuis: een Ipad. Eerst dacht ik nog "wat moet ze met dat ding?", bang dat dat ding allemaal aandacht ging krijgen die ik dan moet missen. Maar na een uurtje begon ik de voordelen te zien. Dat ding is zo plat dat ik er makkelijk op kan stappen als ze hem op de grond legt. En het heeft best grote toetsen op het toetsenbord, zodat ik er eindelijk met mijn pootjes zelf bij kan.

Jullie, mijn trouwe volgers, begrijpen dat ik hier helemaal blij van werd. Prompt heb ik dan ook gekeken wat ik nog meer zou kunnen. En daar waren ze: de apps. Wat een heerlijkheid. Schuiven met letters op een scrabblebord kan ik niet, maar wordfeud spelen wel. Een potlood vasthouden om te tekenen lukt niet, maar lijnen maken bij DrawSomething wel. Opeens heb ik alle kans om aandacht te krijgen terwijl ik in mijn eigen huis ben. Noor: dank je wel voor het meespelen ;)

En nu dan mijn eerste zelf getypte blog. Goed he, ik ben trots op mezelf.







Catootje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten