zondag 8 april 2012

Eieren zoeken

Het is de sport van vandaag: eieren zoeken in de tuin. Persoonlijk ben ik heel goed in zoeken in de tuin. Het hele jaar door verstop ik zelf tennisballen om ze later te zoeken en te vinden. Alles om goed voorbereid te zijn op een dag als vandaag.

Groot was dan ook mijn teleurstelling toen bleek dat het vrouwtje er geen zin in had. Helemaal geen enkel ei heeft ze voor me verstopt. Dat er geen chocolade eieren waren snap ik. Chocolade is niet goed voor hondjes. Maar een echt, lekker hardgekookt ei had ik best gelust vanochtend. Helaas, ook dat lag niet in de tuin. En dat weet ik zeker, want ik heb goed gezocht. Wel een botje gevonden dat ik vorig jaar begraven had en een stuiterbal waarvan ik dacht dat ik hem kwijt was. Maar geen eieren.

Het komend jaar moet ik maar goed blijven oefenen. Dan kan ik volgend jaar, als er heel misschien wel wat voor me verstopt is, ook zo goed zoeken en vinden.







Catootje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten