zondag 19 februari 2012

Scriptie

Ze is bezig met haar scriptie. Eerst dacht ik nog dat ze vrij had genomen om gezellig naar de markt te gaan. Dan zou ik ik bij opa kunnen blijven, terwijl zij met oma haar boodschappen deed. Maar da's dus niet waar. Ze is thuis en ik heb er niets aan. Ze zit achter haar computer en typt dat het een lieve lust is.

Ik probeer het positieve te zien. Ze is thuis (wat gezelliger is dan als ze op kantoor is) en die scriptie is nu echt binnenkort af (wat meer tijd geeft om met mij te gaan wandelen). Maar liggend in het hoekje van de bank, net als al die andere dagen, is het niet makkelijk.

Soms probeer ik haar aandacht wel te krijgen. Pak ik bal of touw en loop naar haar stoel, in de hoop een half uurtje te kunnen spelen. Dat worden dan vijf minuten, waarna ze gewoon weer verder gaat met typen.

Mocht er iemand zijn die haar bij haar afstuderen iets cadeau wil doen dan stel ik hondenkoekjes of zalmsnoepjes voor. Ik heb ook een offer gebracht ;)


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten