zondag 5 februari 2012

Koud

Soms ben ik heel blij met mijn vrouwtje.

Al een week is het koud in Nederland. Het vriest de hele tijd en het gras maakt ook mijn pootjes koud. In huis is het best te doen (al is overdag de verwarming uit en is het dan maar 15 graden in huis), maar als we in de ochtend of avond naar buiten gaan voel ook ik de wind.

Gelukkig heb ik in 2010 van Sinterklaas een warm winterdekje gekregen. Een heel mooie: met roze ruiten, een zwarte bontkraag en strik. Het zit niet heel fijn, ik heb hem liever niet om, maar deze week was ik er wel blij mee. Nu voel ik die wind tenminste niet op mijn vacht en blijf ik nog een beetje warm.

Voor als het sneeuwt heb ik een andere jas, een waterdichte. En ook daar heb ik zowaar het voordeel van gezien deze week.

Zon en 25 graden zou leuker zijn, maar ik red me wel.







Catootje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten