zondag 20 maart 2011

Zwemmen

Vandaag las het vrouwtje mij het verhaal van een vriendin voor. Het ging over zwemmen. Een voorbeeld van hoe een Nederlands meisje in de USA opeens wel alleen het zwembad in ging.

Bij mij is het net zo. Van het weekend ben ik in het bad geweest en daar heb ik echt een onwijze hekel aan. Nat, schuim, afdrogen en daarna op een handdoek liggen. Wat is daar nou aan. Net als al die honden die voor de lol het water in gaan om een bal te halen. Ik haal geen bal en al helemaal niet uit het water. Behalve ...

okay, de eerste "behalve" is al Noor in de buurt is. Leuk meisje, 8 jaar en helemaal vrolijk als ik even door het water spetter. Is het warm genoeg en is zij in de buurt? Dan wil ik wel door de sloot spetteren. Aandacht is altijd leuk.

De andere is op vakantie in een ander land. De zee bij Norderney was best lekker en Ringkobingfjord in Denemarken al helemaal. Lekker door het water, spetteren, tot je pootje de grond niet meer voelen. Zwemmen is niet aan mij besteed, ik spatter wat, ik ren wat achter steentjes aan, maar ik zwem niet!

Dus bij deze wil ik even laten weten dat ik supertrots ben op Sanne. Sanne die in een bad zwemt waar haar pootjes niet bij de grond kunnen.

Go Sanne!


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten