zondag 4 juni 2017

Mislukt ...

Voor wie toen nog niet wakker was: om 6.00 uur scheen de zon al hier. Ik heb geprobeerd om ze wakker te maken, want wie zou nu niet van een zonnige dag willen genieten? Maar helaas, vrouwtje draaide zich om en ik moest ook mijn oogjes nog even dicht doen. Uiteindelijk was het rond half negen dat er actie kwam.

Niet dat er veel gedaan werd vanochtend. Beetje buiten met een kopje koffie kijken naar de schepen die weggingen of kwamen. Aan het eind van de ochtend kwam er meer beweging, toen werden de vouwfietsen tevoorschijn gehaald. Vrouwtje heeft gisteren een handig inklapmandje gekocht dat ze achterop haar vouwfiets ging maken zodat ik mee zou kunnen. Heb haar lekker haar gang laten gaan, je moet je er niet teveel mee bemoeien.

Na de lunch leek het er even op dat ik ook daadwerkelijk in dat mandje zou gaan moeten zitten. Heb ik dus heel snel met Philip de deal gesloten dat ik wel op de boot zou passen terwijl zij gingen fietsen. Heb ik heel braaf gedaan. Dat ik daardoor de vuurtoren heb gemist, mooi uitzicht vanuit het dennenbos en een rondje door de dorpstraat... heb ik er graag voor over. Ik pas wel op de boot!

De middag was verder weer veel kijken naar het entertainment in de haven. Philip ging nog een stukje fietsen, vrouwtje maakte een puzzeltje en ik bleef braaf op de bank liggen. Behalve toen ze een hapje namen natuurlijk, toen heb ik me even gemeld voor mijn portie.

Na het avondeten gingen we naar het strand. Daar had ik veel zin in, maar toen kwam ik er echt niet meer onderuit. Om makkelijk bij het strand te komen moest ik in het mandje. En dan ook nog stil blijven zitten he! Het is dat de beloning zo onwijs gaaf zou zijn, anders was ik er onderweg uit gesprongen. Maar rennen over het strand, beetje pootje baden in de zee en achter weggegooide schelpen aan rennen blijft wel heel leuk. Ben er nu zo moe van dat ik haast niet meer kan typen.

Zij zijn nu douchen, ik ga vast slapen.

Pootje van Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten