vrijdag 31 juli 2015

31 juli: We zijn weer op pad

Gisteravond stonden er al tassen in de kamer. Ik voelde gewoon dat er wat ging gebeuren vandaag. En dat klopte. Om 15 uur kwam Bart, werden alle tassen en wij in zijn auto gezet en reden we weg. Toen ik mijn reddingvest aan moest wist ik het zeker: we gingen op vakantie! 

Eerst moest ik even alleen op de boot letten, vrouwtje was mijn etensbakje vergeten en ging snel een nieuwe kopen. Maar toen ze terug was kwam snel daarna ook Philip en had ik al helemaal vakantiegevoel. 

Na een stukje varen kreeg ik eten. Heb ik mooi niet meteen opgegeten, dat werkte want daarna kreeg ik jus over mijn brokjes. En ik heb ook al het toetjes bakje van Philip uit mogen lukken.  Goed hè. 


Nu liggen we voor de Nieuwe Meer Sluis te wachten tot we vannacht Amsterdam door kunnen. Met nog een heleboel andere boten, wordt gezellig. 






Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten