zondag 26 juli 2015

Storm en de stilte daarna

Okay, ik weet het nu zeker: ik hou niet van storm! Gisteren moest ik echt heel nodig plassen, maar toen ik de tuin van Bart in liep ben ik toch gewoon meteen weer terug gegaan. Mij niet gezien. Was ik bijna weggewaaid. Heb het later nog een keer geprobeerd, maar dat was ook geen succes. Het lukt me niet eens om netjes op het gras te komen.
Ik ben gisteren dus lekker de hele dag binnen gebleven. Beetje op mijn kussen in de keuken gelegen, beetje op de bank in de woonkamer, beetje op het tapijt in Barts studeerkamer. Zo kom ik mijn tijd ook wel door. Vrouwtje en Bart gingen nog boodschappen doen, heb geblaft dat ze geen stok voor me mee hoefde te nemen. Dat hadden ze begrepen.
Pas in de avond ben ik mee naar buiten gegaan. Heb ik toch nog lekker een uur door de tuin gerend.

Vandaag was het veel beter weer en ben ik meteen in de ochtend naar buiten gegaan. Lekkere dingen zoeken, zoals brood dat de eenden laten liggen. Helaas is dat mislukt en moest ik het in de ochtend met hondeneten doen. Beetje zielig bedelen hielp ... Bart is speciaal naar de supermarkt gegaan om hacheevlees te kopen. Da's lekker joh! Moet het wel delen met 2 katten, maar dat maakt me dan weer niet zoveel uit. Ik heb tussen de middag een lekker feestmaal gehad ;-) Zoals jullie op de foto's kunnen zien kan ik heel goed bedelen, hapjes uit handen pakken en mijn bordje leegeten, wat ben ik toch een modelhondje.

Nu lig ik weer binnen omdat er alweer water uit de lucht komt. Weet nog niet wat ik morgen ga doen, misschien wel terug naar Den Haag. Vrijdag gaan we weer varen met Philip en dan zal ik braaf proberen elke dag wat te vertellen









Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten