donderdag 26 juli 2012

nog 1 nachtje slapen

Vol ongeduld lig ik op de bank. Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver. Dan mag ik naar Aalsmeer om samen met het vrouwtje, Philip, Marisja en Moos de eerste nacht aan boord van de Overstag te gaan slapen. Daan komt later, dat hebben ze gister bedacht.

Tijdens ons rondje voor het slapengaan vertelde vrouwtje dat we zaterdag al heel vroeg (8 uur) weg gaan. Dan gaan we op de motor via Gouda en Dord naar Strijensas. Daar komt Daan ook en zijn we compleet. De volgende dag gaan we nog meer motoren en als het goed gaat kan ik zondagavond op het strand bij Vlissingen lopen.

Maandag gaan we dan de grens over, gelukkig heeft vrouwtje mijn hondenpaspoort al ingepakt. Ik ben al aan het oefenen om "wouf wouf" te zeggen tegen franse havenmeesters.

Heb er zin in !







Catootje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten