zondag 6 mei 2012

Sportief

Eigenlijk ben ik een heel sportief hondje. Zo heb ik afgelopen weekend gevaren, rond gerend en meegedaan met honkbal. Ja, het was weer scoutingweekend en ik mocht mee.

Zaterdag had ik twee belangrijke taken. Allereerst moest ik op de scheepsjongens passen. Dat kan ik heel goed. Tenminste, zij gingen de hele tijd met mij spelen en dan zijn ze netjes in de buurt. Slim aangepakt, al zeg ik het zelf. Daarna bracht ik wat spanning in een spelletje honkbal van de zeeverkenners. Ze hadden namelijk geen echte honkbal, maar tennisballen. Speciaal voor mij was er steeds 1 jongen die een tennisbal naar een andere jongen gooide en die andere jongen probeerde hem dan heel hard voor me weg te slaan. Het is me een paar keer gelukt om de bal te vangen. Nu bleek later dat zij er een soort puntentelling aan vastgemaakt hadden. Kan ik natuurlijk ook niets aan doen. Het was uiteindelijk 10 voor team Maarten, 4 voor team andere Maarten en 2 voor mij.

Vandaag heb ik geholpen de restjes op te eten, heb ik de Opper wakker gemaakt en heb ik heerlijk liggen rollen in de modder.

Voor mij was het een geslaagd weekend.







Catootje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten