zondag 4 maart 2012

Vakantie

Afgelopen woensdag ging ze weer eens uit eten. Ja, ik zou me bijna achtergesteld voelen. Uit eten gaan doet ze wel heel regelmatig de laatste tijd en ik mag nooit eens mee. Nee, ik zit thuis met een bak droge brokken en een schaaltje water. Het is dat ik zelf 144 niet kan bellen, maar anders...

Deze keer was het extra erg, want ze ging eten met Marisja, Daan en Philip. En dat zijn allemaal mensen die ik ook leuk vind, die mij graag aandacht geven en waar ik dus een heel blij hondje van wordt. Ze is zelfs nog even thuis geweest tussendoor, maar nee, ook nu mocht ik niet mee.

Gelukkig wist ze me bij de ronde voor het slapengaan te vertellen dat ze bedacht hadden om weer een aantal weken te gaan zeilen van de zomer. En ik mag mee! Ze gaan naar Belgie en Frankrijk. Ce chien pourront profiter des vacances le long de la côte. Nu moet ik alleen nog leren blaffen in het frans.







Catootje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten