zondag 8 januari 2012

High Tea

Vandaag vierde mijn vakantie vriendinnetje Bianca haar verjaardag. Eerst dacht ik nog dat het helemaal niet erg was dat ik niet mee mocht. Ze gaf namelijk een high tea en ik ben niet zo van de thee. Maar nu het vrouwtje net thuis is hoor ik dat ik echt wat gemist heb en baal ik toch wel een beetje.

Bij de thee (in diverse smaken) bleken namelijk ook lekkers hapje te horen. Scones, zalm, brownies. En dat zijn allemaal dingen die ik wel lekker vind. Daarbij waren Siem, Daan en Philip er, die had ik graag weer een keer gezien. had ik vast een heleboel aandacht van gekregen en daar houdt ik wel van.

Wat me ook verteld werd is dat Bianca haar beruchte rode jurkje heeft aangedaan. In de zomer zijn vrouwtje en zij op zoek geweest naar rode schoenen en moest ik met Siem, Daan en Philip buiten wachten. Nu hebben de mensen het jurkje wel gezien en ik niet. Het leven is maar gemeen.

Dat ze daarna spare ribs zijn gaan eten is niet zo heel erg. Want ik heb net een botje gekregen. Vrouwtje had heel lief botjes voor me meegenomen. Ga snel verder met het verstoppen van dit botje tussen de kussens van de bank. Tot snel,


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten