zondag 1 januari 2012

Rust

Eigenlijk heb ik geen tijd om te bloggen.

Ik wil namelijk genieten.

Genieten van de RUST.

Het gebrek aan het geknal dat hier al een maand bezig was en vanaf vrijdag wel heel erg werd. De hele dag door dat knallen, ik werd er echt gek van. Zo gek dat ik eigenlijk niet eens meer toe kwam aan mijn basisbehoefte: okay, vrouwtje nam me wel mee naar buiten, maar probeer maar eens je behoefte te doen met knallen om je heen... mij lukte het niet. Dus heb ik het bijna 24 uur opgehouden, alleen 's ochtends was het stil genoeg voor mij.

En dan nu.. die rust :) Gewoon door de tuin kunnen rennen, slapen zonder te trillen, naar buiten durven. En ik ben niet het enige dier dat hier niet tegen kan. Bink (van Marlous) is vast ook blij dat het leven nu weer normaal is.

Gelukkig is 2012 een schrikkeljaar, hebben we een dag langer rust. Want 30 december begint het weer.



Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten