zaterdag 14 mei 2016

Reis door Europa

De afgelopen weken was het lekker weer, dus heb ik het druk gehad. Ik mocht heel veel nachtjes bij Bart logeren (ook zonder vrouwtje) en kon dus heel veel dagen lekker door de tuin rennen. Achter kraaien aan, soms een klein stukje samen met de katten, maar niet bij de kuifeenden, dat mag niet van Bart. Die is verder wel heel lief, want als ik blaf doet hij de deur voor me open. Ook als ik maar vijf minuten daarvoor al ook geblafd had.
Gisteren was het opeens over met het spelen en moest ik mee in de auto. Dat wilde ik eerst niet, dus ik ben gewoon voor de voordeur gaan zitten. Maar vrouwtje pakte me op en nam me mee. Als ze nou gewoon had gezegd waar we naar toe gingen. Nu was ik de hele reis naar huis nieuwsgierig. Ging ze thuis tassen pakken en gingen we ook Noor nog ophalen. En daarna moest ik weer heeeeel lang in de auto, wel twee uur.
Allemaal de moeite waard blijkt achteraf, want we zijn nu op de Overstag! Daar heb ik wel zin in. Als de wind morgen minder is dan gaan we lekker zeilen. Vanavond hebben we Songfestival gekeken. Voor mij maken ze gewoon allemaal geluid en bewegen de beelden, maar de mensen hier aan boord moesten er wel om lachen. Bleek vooral dat op Twitter er heel veel grappige dingen langskwamen. Ik heb liggen genieten van het tegen Noor aan liggen. Die kan heel goed stil blijven zitten en dan kan ik lekker met mijn koppie op haar been. Hhhhmmm
Straks lekker slapen bij vrouwtje en dan zien we morgen wel weer.
Pootje van Catootje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten