zondag 2 september 2012

Thuis

De afgelopen week heb ik heerlijk thuis op de bank bij kunnen komen van mijn vakantie. Het vrouwtje was er toch bijna niet en dan heb ik de hele woonkamer voor mij alleen. Okay, maandag- en woensdagavond moest ik de ruimte delen. Maar maandagavond zat ze achter haar computer de laatste dingen voor haar studie te doen (ze is dinsdag afgestudeerd) en woensdag was ze druk met scouting.


Niet dat ik niet mee had gewild. Ook ik hou wel van mooi muziek. Ik had dus best donderdag- of vrijdagavond mee willen gaan naar het Concertgebouw. Gelukkig kwam donderdag Bart eerst eten en vrijdag kwamen Bart en Pieterjan. Had ik wel een beetje extra aandacht, daar hou ik wel van.

Gisteren ging ze meteen een hele dag met scouting op pad. Jullie denken nu wat ik ook dacht: dan kan je toch mee. Maar dat mocht niet. Heel flauw hoor. Ging ze daarna ook nog naar de verjaardag van Mark. Die gaf een bbq. Heel veel vlees, lust ik ook… ze heeft niet eens een botje van de spare-ribs voor me meegenomen. Wel een kistje met groente uit het Westland. Waren ze met bakkiefietsen.nl een ritje gaan maken. Schijnt echt heel leuk te zijn. En vandaag moet ik weer thuisblijven, terwijl mijn vriendinnetje Noor haar eerste wedstrijd gaat varen. Dan blaf ik vanaf hier wel : “woef wraf woef” (hup Noor hup, red.).

Volgende week hopelijk spannender avonturen






Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten