maandag 14 maart 2016

Keuzes maken

Beste allemaal,

Deze week moest ik keuzes maken. Ging ik op zondag achter de computer liggen om een blog te schrijven of toch maar de tuin in?

Nu was ik net drie dagen in mijn eigen huis geweest. Daar is dus een heel kleine tuin waar als hond niet veel te beleven is. Geen gras, geen naar poes/kat ruikende struiken en zeker geen mogelijkheid om langer rond te lopen. Nee, in mijn eigen tuin heb ik het na vijf minuten wel gezien. Moet ik ook nog aan de riem als we samen naar buiten gaan. Niet echt een honden wahala.

Dan de tuin van Bart:
- heel veel gras,
- kan gewoon rondjes om het huis lopen,
- altijd wat nieuws te snuffelen,
- vogels om achteraan te rennen,
- katten om een gewapende vrede mee te hebben,
- steeds nieuwe dingen te ontdekken en vooral
- daar kan ik dus wel een half uur lopen zonder me te vervelen.

Dus helaas voor jullie dit keer geen analyse van het wereldnieuws, geen heldere kijk om een werelds dilemma.
Nee, ik heb me-time genomen en gekozen voor de tuin.

Aarde zwart Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten